lördag 31 december 2011

Gott Nytt År alla bokälskare!

Nu återstår bara drygt tretton timmar på bokläsaråret, det blir inga fler bokinlägg förrän nästa år. Jag läser just nu Haruki Murakamis 1Q84, det är tre böcker som måste läsas som en, berättelsen flyter från den ena boken till den andra.


Detta år - 2011 - har jag läst drygt 90 böcker, som jag skrivit om på bloggen. Förklaringen är att jag numera är pensionär och har en katt som väcker mig i gryningen. Sova får jag inte, men läser jag så tycker kissen det är helt okay.


Jag önskar alla ett riktigt gott slut och ett spännande nytt bokläsarår!



2 kommentarer:

Marianne sa...

Läsa är livet, visst 17 är det så. Jag slukar ju också böcker, men har haft en period då jag har haft svårt att koncentrera mig. Det har då istället blivit ljudböcker
Gott Nytt År Viola.
Kram

Anonym sa...

Hoppas du får ett bra Bokår 2012..Ha nu är det ingen ordning på namnen längre..Haé Kram.