onsdag 10 juli 2013

Solviken - Annika Estassy

Detta är en feelgood-roman för alla er som gillar genren. Det är starka känslor - kärlek, svartsjuka och illvillighet - i en salig blandning.

Själv ställer jag mig något kall till just feelgood-romaner eftersom de sällan har ett djup utan bara krafsar på ytan. Men, när jag var i tjugoårsåldern - då skulle jag har älskat boken! Allt har sin tid, så är det bara. För visst är den lättläst och lite spännande!

Orkar du läsa en recension som inte är så översvallande, så ska du titta in på Litteraturmagazinet!
http://www.litteraturmagazinet.se/annika-estassy/solviken/recension/viola-kondracki
Adlibris Bokus

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Det är så för mig med men ibland så tycker jag det är så skönt att bara läsa utan att bli involverad i handlingen. Ungefär som att läsa Se och Hör
Ha ett fint slut på veckan